خواص بی نظیر کنجد

خواص بی نظیر کنجد

تمام فواید و خواص کنجد
مصارف دانه های کنجد:
دانه های کنجد بسیار متنوع است و در تجارب مختلف آشپزی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. دارای طعم ملایم و کم یابی است و در بسیاری از دستور پخت ها مورد استفاده قرار میگیرد.

کنجد ها را میتوان خام مصرف کرد، اما کاربرد وسیع تر آن است که آن را بپزید یا به غذا هایتان اضافه کنید. در اکثر مواقع آنها را روی سالاد و یا به صورت برشته روی نان اعمال میکنند.

در بسیاری از دستور العمل های غذا های دریایی به خصوص در جنوب شرقی آسیا از دانه های کنجد به صورت چشم گیری استفاده می شود.

مزایای دانه کنجد برای کاهش وزن:

4 دلیل که دانه های کنجد میتوانند به شما کمک کنند تا شکم خود را صاف کنید:

– کنجد سرشار از فیبر رژیمی:
محتوای بالای فیبر رژیمی و مواد معدنی دانه های کنجد میتواند به بهبود روند هضم و افزایش سوخت و ساز بدن کمک کند.غذا های غنی از فیبر برای مدت طولانی بدن شما را سیر و پر نگه میدارد زیرا زمان زیادی برای هضم آنها طول میکشد و سیستم گوارش شما کالری بیشتری را میسوزاند.

– دانه های کنجد منبع غنی از پروتئین طبیعیک
دانه های کنجد یک منبع عالی از پروتئین طبیعی هستند که میزان متابولیسم را افزایش و گرسنگی را کاهش میدهد و از طریق اجتناب از مصرف بیش از حد کالری به کاهش وزن کمک میکند.رژیم های غذایی حاوی پروتئین میتواند به شما کمک کند، چربی از دست بدهید اما ماهیچه هایتان را حفظ کنید.

– کنجد سرشار از لیگنان ها:
دانه های کنجد حاوی مواد شیمیایی معروفی به نام نیگنان هستند که کمک میکند، چربی بیشتری بسوزانید.

– دانه های کنجد یک منبع عالی از کلسیم:
دانه های کنجد همچنین یک منبع عالی از کلسیم هستند که نه تنها باعث افزایش سلامت استخوان میشود، بلکه کاهش وزن را نیز موثر میکند.علاوه بر این روغن زیتون" target="_blank" rel="alternate" >آنتی اکسیدان های موجود در دانه های کنجد به محافظت از سلول ها در برابر فشار اکسیداتیو کمک میکند و سموم را از بدن دفع مینماید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.